.

Friday, January 24, 2014

Why Travel

Njëriu që ka ndikuar drejtpërdrejtë në dënimin tim me vdekje, ishte Sali Ram Berisha. Ky është vetëm një pasash i shkëputur nga dëshmia rrënqethëse të dënuarit politik, Hysen Shoshori, e transmetuar për herë të parë me pamje vidio gjatë emisionit investigativ Xhungël në NEWS 24. I cilësuar si antikomunisti më i vendosur në gjithë vendet e lindjes, i cili për 13 vite me radhë shtypi dhe shpërndau i vetëm while 41100 trakte ku bëhej thirrje për rrëzimin e rregjimit komunist të Enver Hoxhës. I arrestuar gjatë operacionit të Sigurimit të Shtetit, të koduar me emrin Kafka, Hysen Shoshori, iu nënshtrua një hetimi special për më shumë se gjashtë muaj duke u mbyllur disa herë i gjallë në një arkivol nga hetuesit e sigurimit. Rrëfimi tronditës i Hysen Shoshorit është një dëshmi e qartë se si trans kindoheshin intelektualët gjatë rregjimit komunist dhe njëkohësisht është një akuzë e drejtpërdrejtë për kryeministrin e vendit S ali Berisha, i cili për 20 vite me radhë ka luajtuar fortë me kartën e antikomunistit. Më poshtë po botojmë të bandageë intervistën e publikuar në emisionin Xhungël, të realizuar me Hysen Shoshorin nga bashkëvuajtësi i tij i burgut, Skënder Tufa në vitin 2002. Cili ishte motivi që ju shtyu ti kundërviheshit regjimit duke vendosur trakte? Ishte cënimi i pronës private, që për mua ishte shumë e shenjtë. Sepse ishte e lidhur me dinjitetin tim dhe me qenien time. Ishte arsyeja kryesore që më detyroi të bëj këtë veprim, duke iu përgjigjur në këtë lineë. Ajo pronë e vogël ishte për mua atdheu im, të cilin ma mohuan. Z. Hysen, çfarë përmbajtje kishin traktet tuaja dhe, a kishin ndonjë shenjë dalluese ato? Ky aktiviteti im zgjati 13 vite, nga viti 1961 deri në vitin 1974, për këtë periudhë janë dokumentuar nga organet e Sigurimit të Shtetit, që më vonë më detyruan në gjyq, duke përfshirë dhe nëntë copët e fundit të tra kteve që më kapën. Në momentin e arresti! mit, traktet plotësonin shifrën e përgjithshme, 41.100 copë. Ishte një kohë e përzier me...If you want to get a full essay, guild it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment